Leuk dat je overweegt om lid wil te worden van Scouting Voerendaal! Voordat je je officieel inschrijft heb je de mogelijkheid om 4x gratis en vrijblijvend te komen kijken bij de opkomsten. Daarna beslis je of je lid wilt worden en of je je dus officieel inschrijft.

4x gratis meedoen

Om 4x gratis te komen kijken vul je het 4x kijken formulier in. Deze neem je ingevuld mee naar je eerste opkomst en geef je af aan de leiding van je speltak (leeftijdsgroep).Of vul stuur het formulier naar het e-mailadres onderaan het formulier. (je ontvangt een mail wanneer je starten kunt.) De opkomst tijden zijn afhankelijk van je leeftijd. Voor meer informatie over de leeftijdsgroepen en de tijden kun je terecht op de pagina Leeftijdsgroepen.

MEER INFO OVER LEEFTIJDSGROEPEN

Bekijk ons programma

In principe kun je altijd binnen wandelen, maar om teleurstellingen te voorkomen raden we aan om vooraf contact met ons op te nemen. Wil je vooraf graag weten wat er op het programma staat? Dat is te vinden op de pagina Programma (digi-das). Houd de digi-das goed in de gaten omdat je tijdens de 4x kijken periode nog niet in de mail-lijst staat!

Neem contact met ons op

Voor verdere vragen over het inschrijven, kledingvoorschriften of andere scouting-zaken kun je uiteraard ook altijd terecht bij je speltakleiding!

Like ons op Facebook

Volg ons op Instagram

Als de 4x kijken periode is bevallen kun je je officieel inschrijven als lid.

Meer informatie hierover vind je hieronder:

De contributie bedraagt € 9,50 per lid en wordt door middel van automatische incasso maandelijkse afgeschreven.

Het rekeningnummer van scouting Voerendaal is NL24 RABO 0153 7812 89

Ondanks dat Scouting een van de meest goedkope vormen van georganiseerde vrijetijdsbesteding voor kinderen is, is het betalen van de contributie, de Scoutfit, het kampgeld of de kampuitrusting voor sommige ouders een knelpunt. Het is niet haalbaar en financieel gezond om daar als vereniging je contributie op af te stemmen. Wel zijn er verschillende mogelijkheden om Scouting ook voor deze kinderen mogelijk te maken. De regelingen die Scouting voor kinderen uit financieel minder daadkrachtige gezinnen mogelijk maken kun je zien als een vangnet. Kijk op  www.leergeld.nl/parkstad voor meer info of klik hier om naar het vergoedingen overzicht te gaan.

Klik hier om naar het inschrijfformulier te gaan

Vrijwilliger worden?

Aan de slag als vrijwilliger? Dat kan natuurlijk ook! Leiding bij een speltak, klusploeg, coördineer een activiteit of kom bij het bestuur! Kijk voor meer info op de pagina "Vrijwilliger worden".