Is je 4x kijken periode je goed bevallen en lijkt het je leuk om lid te worden van onze vereniging? Vul dan het inschrijfformulier in. Dit formulier komt automatisch bij ons secretariaaat binnen. Vanaf dat moment ben je officieel lid!

Het inschrijfformulier en het gezondheidsformulier zijn samengevoegd, we vragen u dus in principe slechts éénmalig om belangrijke zaken omtrent de gezondheid van uw zoon/dochter aan ons door te geven. We verzoeken u echter vriendelijk doch dringend om ons op de hoogte te brengen van eventuele wijzigingen m.b.t. adresgegevens/(mobiele)telefoonnummers en/of in de gezondheid van uw zoon/dochter. Hoe klein dan ook, het kan voor ons handig zijn om ervan te weten. Ook als uw zoon/dochter gediagnosticeerd is (of misschien gaat worden) als autist, ADHD’er of iets anders horen we hier graag over! Wij plaatsen uw kind hierdoor niet in een hokje maar deze wetenschap kan ons helpen om het Scoutingspel spelenderwijs en subtiel beter aan te laten sluiten bij de belevingswereld van uw zoon of dochter.

Kleding

Net als bij andere verenigingen zijn er bij Scouting Voerendaal ook kledingvoorschriften die na de 4x kijken periode gevolgd moeten worden. Meer hierover op de pagina Scoutfit (uniform).

Voor verdere vragen over het inschrijven, kledingvoorschriften of andere scouting-zaken kun je uiteraard ook altijd terecht bij je speltakleiding!