Elk jaar gaan alle speltakken een keer op zomerkamp.

Afhankelijk van de groep waarin hij of zij zit zal dit in het aantal overnachtingen verschillen. De bevers zullen bijvoorbeeld minder lang van huis zijn dan een scout of explorer.

Zo gingen onze leden in:

2018

In 2018 gaan de Bevers,welpen en scouts van Scouting Voerendaal samen op kamp en wel naar Simpelveld!  Voor scouts zal dit kamp op zaterdag 11 augustus van start gaan. De welpen worden op 13 augustus verwacht en de bevers voegen zich op  15 augustus bij de groep. We sluiten alle gezamenlijk zoka 2018 af op zaterdag 18 augustus.

2017

De bevers, welpen en scouts zijn op kamp geweest in Eygelshoven. De explorers gingen naar Polen en de roverscouts hyke-ten door Zweden.

2016

De bevers en welpen gaan op kamp naar Bunde. Op onze (besloten) facebookpagina lees je het verslag en kun je foto's van hun zoka bekijken.

De scouts brachten hun verlengde kampweekend door in Eysden en de explorers gingen helemaal naar het Brexbachtal in Duitsland.

De bevers, welpen en scouts gaan op kamp naar Maria Hoop

De explorers gaan op kamp naar Witlz.

De Bevers, Welpen, Scouts en Explorers gingen op kamp in Sittard.

Bevers, Welpen, Scouts en Explorers: sc De Landgraaf in Brunssum:

Maar de lijst is natuurlijk veel langer...........