We sluiten het jaar traditioneel af met alle speltakken samen tijdens het DAS-event.

Beste leden en ouders van Scouting Voerendaal,

Het scoutingjaar zit er weer bijna op! Op 10 juli hebben we de laatste opkomst van het scoutingjaar. Traditioneel is dit het DAS-event, een opkomst met alle speltakken samen.

Het DAS-event vindt dit jaar plaats op zaterdag 10 juli van 13:00 tot 16:00. Het is hiervoor belangrijk dat je je vooraf aanmeld via deze link: https://forms.gle/35QLVFaU4vqq9QWR8

Wat er precies gaat gebeuren is nog een verrassing... Als tipje van de sluier hebben we wel al het thema voor jullie: DAS-stiekem! Daarnaast vind je onder deze mail nog een geheime boodschap...

Groetjes,
De leiding van Scouting Voerendaal

Beste spionnen,

------ is de leider van boevenbende ------. Hij heeft samen met zijn bende in ------ een hele grote ------ geplant. Dit moet natuurlijk gestopt worden! De boevenbende is op 10 juli tussen 13:00 en 16:00 het ------. Daarom heb ik jullie hulp nodig om op die datum en tijd de ------ van de ------ te achterhalen en samen de ------ onschadelijk te maken.

Ik hoop op jullie hulp!
Met snelle groeten,

------

De belangrijke stukken van deze tekst zijn nog weggelaten omdat jullie nog niet echte spionnen zijn.