Het is vanaf nu mogelijk om je aan te melden voor de zomerkampen!

Bevers/welpen

Het bever- en welpenzoka zal dit jaar in en rond ons eigen terrein plaats vinden. In verband met de covid-beperkingen en onzekerheden is het kamp iets anders dan andere jaren, maar zeker niet minder leuk!
De welpen hebben op zaterdag 7 augustus de eerste activiteit, maar blijven nog niet slapen.
8 augustus ontvangen we de welpen weer voor de 2e dag en blijven vanaf die dag (als de regels het toe laten) overnachten t/m 10 augustus (2 nachten)

De Bevers sluiten aan op 9 augustus en blijven overnachten (als de regels het toe laten) en gaan ook op 10 augustus weer naar huis.

De kosten voor het kamp zijn voor de welpen 17,50, voor de bevers 12,50. Dit bedrag dient voor 1 augustus te zijn overgemaakt naar:
NL24 RABO 0153 7812 89
T.N.V. Scouting Voerendaal
Onder vermelding van: Zomerkamp + naam van deelnemer

Bij annulering van het kamp door corona beperkingen zal het kampgeld worden teruggestort.

Met vragen over het zomerkamp kun je altijd bij je speltakleiding terecht.

zaterdag 7 augustus: (alleen welpen) 11:00 verzamelen, 16:00 naar huis
zondag 8 augustus: (alleen welpen) 10:00 verzamelen met slaapspullen, welpen blijven slapen t/m 10 augustus
maandag 9 augustus: 9:30 Bevers sluiten aan bij het zoka, blijven overnachten (net als de welpen)
dinsdag 10 augustus: om 19:00 kunnen de welpen en bevers weer worden opgehaald bij het scoutinggebouw!

Aanmelden bevers/welpenzoka

Scouts