Dit jaar organiseert de gemeente Voerendaal op vrijdag 6 september (bij slecht weer 13 september ) i.s.m Voerendaalse verenigingen weer de school-olympiade.
Scouting Voerendaal doet ook mee!

De school-olympiade begint om 09.00 uur en duurt tot 15.00 uur.
Het is een hele leuke activiteit waarbij schoolkinderen uit de gemeente Voerendaal kunnen 'proeven' van de verschillende Voerendaalse clubs en verenigingen.
Bij Scouting kunnen ze deelnemen aan een hindernisbaan.

We hebben op vrijdag mensen nodig voor de tijdwaarneming en voor de gezelligheid!   indien je liever je steentje op een andere manier wil bijdragen (explorers)........Op donderdag avond 5 september (of 12 september ) moet de stormbaan opgebouwd worden .

Dus; heb je zin en tijd om een uurtje te komen helpen op donderdag avond (de exacte tijd volgt nog) 5 september en/of vrijdag 6 september (bij slecht weer een weekje later..)
voor een lunchpakket wordt gezorgd.