Afgelopen weekend hebben we het scoutingseizoen 2017-2018 officieel afgesloten met het traditionele DAS-Event.

Met behulp van hun teams, gingen onze stafleden tijdens DAS-Bos de strijd met elkaar aan om de 'Bi-jaarlijkse Bas Bos Boswachter Bokaal'.

Zoals gebruikelijk werd er ook even stilgestaan bij alle leuke activiteiten die we afgelopen jaar als vereniging hebben gedaan en daarvoor werd de leiding dan ook bedankt.

Daarnaast wil ik vanaf hier ook mijn complimenten overbrengen aan alle leden van de DAS-Redactie, die ieder jaar gezamenlijk het DAS-Event organiseren, zowel voor de toffe bosspelletjes, als de goeie voorbereidingen!

En dan wens ik, Rion, en de rest van de leiding en het bestuur jullie allemaal een super fijne vakantie en dan zie ik jullie graag tijdens het zomerkamp in Simpelveld of tijdens het overvliegen in september (meer informatie volgt nog).

Heb je de seizoenspresentatie nou gemist tijdens DAS-Bos en wil je toch nog graag even terugblikken op het afgelopen scoutingjaar? Of ben je gewoon super benieuwd naar wat er verder zoal binnen onze vereniging gebeurd? Zoek dan niet verder, maar kijk dit filmpje. Veel kijkplezier!