20-21 Okt: JOTI-JOTA

Dit weekend vindt de ‘Jamboree on the Air/Internet’ plaats, waarbij Scouts van over de hele wereld met elkaar in contact proberen te komen door middel van radio óf het internet. Ook Scouting Voerendaal doet dit jaar weer mee, waardoor het wekelijkse programma d’r een klein beetje anders uit gaat zien:

20 Oktober: Roverscouts + Staf: We verzamelen om 19.11 uur in het HK voor de Expeditie JOTI Express. Deze duurt tot 00.11 uur en wordt eventueel gevolgd door een overnachting in het gebouw.

21 Oktober: Bevers + Welpen + Scouts: Vanaf 10.00 uur staan de deuren van ons HK voor iedereen (ook ouders) open. Je kan vanaf dan meedoen met allerlei activiteiten in het thema JOTIJOTA. Zo kun je zenden en/of chatten met andere scouts, een eigen ‘Morse Phone’ solderen (zie hieronder) en nog veel meer. Dus kom gerust langs en doe gezellig mee!
Om 11.00 uur begint voor alle speltakken de echte opkomst en deze zal tot ongeveer 15.00 uur duren. Tijdens de opkomst wordt er een JOTIJOTA zeskamp gedaan. Ook wordt er gezamenlijk geluncht, dus vergeet je lunchpakketje niet mee te nemen en als je bent verhinderd, meld je dan even af bij je eigen leiding. Na de opkomst is er weer de mogelijkheid om aan de andere activiteiten deel te nemen. Solderen Ook dit jaar kan er weer gesoldeerd worden. Wil je dit doen, bestel dan het bouwpakketje door het formulier tonder de blauwe knop in te sturen.. De kosten hiervoor zijn €4.65

Dit pakketje kun je hier bestellen