Op 12 maart is het weer NLdoet, de dag waarop er in heel het land verschillende vrijwilligersklussen zijn waar iedereen welkom is om de handen uit de mouwen te komen steken. Ook bij Scouting Voerendaal is er tijdens NLdoet een klus.

Natuurlijk doet scouting Voerendaal hier weer aan mee. We kunnen dit uiteraard niet alleen en hebben jullie hulp nodig!

Dus heb je op zaterdag 12 maart tussen 10.00 uur en 15.00 uur (of een gedeelte ervan) tijd om ons te helpen? Wat gaan we doen:

• We gaan de blauwe toegangsdeuren plamuren (er staan nu een paar heel schunnige woorden ingekrast), schuren en verven.
  • We gaan de bomenstrook op ons terrein snoeien, onkruid, lage struiken verwijderen en egaliseren.
  • Ramen en glasblokken eens lekker soppen

Voor een lekkere lunch wordt gezorgd!  😊

Interesse? Meld je aan! Dat kan hier