In elke DAS staat een puzzel, prijsvraag of opdracht. Als fanatieke lezer kun je dus lekker meedoen!

In de meest recente DAS (No. 38) las je dat je hier de prijsvraag kunt vinden. Bekijk de vragen hieronder goed, ga aan de slag en stuur je antwoorden op! Misschien win jij wel de geweldige prijs! (Tip: alle antwoorden vind je in DAS No. 38).

1. Vlak bij Walibi staat een monument ter herinnering aan twee Jamborees die daar werden gehouden. Wat is de vorm van dat monument?
  2. Hoeveel foto's van het zomerkamp van de Welpen en Scouts staan er in DAS No. 38?
  3. Hoe laat verzamelden de Welpen toen ze naar de Brandweer gingen?
  4. Hoe lang hebben wij al een DAS-Event bij Scouting Voerendaal?

De vier antwoorden gevonden? Stuur ze dan snel naar This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. en wie weet win jij deze keer wel die geweldige prijs!